piątek, 9 października 2015

Fryzury, a kształt twarzy

Hejka :* Na początek chciałabym Wam pokazać jak rozpoznać kształt twarzy, bo wiem, że niektórzy mają z tym kłopot. Więc tak...
Jak rozpoznać kształt twarzy?

1. Zaczesz włosy do tyłu
2. Zakryj uszy rękami
3. Stań naprzeciwko lustra
4. Spróbuj określić kształt swojej twarzy z pomocą wskazówek (Patrz niżej)



TWARZ OKRĄGŁA
Charakteryzuje się zaokrąglonyni policzkami. Raczej nie będziecie mieli problemów z rozpoznaniem jej ;).
Fryzury:
Do takiego typu urody najlepiej mieć krótkie (do ramion albo krótsze), wycieniowane, okalające twarz włosy. Jeżeli szkoda Ci je ścinać na taką długość to tylko wycieniuj. Wierzchnia warstwa powinna sięgać brody. Takie włosy najlepiej zakręcić w lekkie loki lub fale.







TWARZ OWALNA
Twarz podłużna i regularna, najbardziej proporcjonalny z kształtów.
Fryzury:
Do tego typu twarzy pasuje niemal każda fryzura. Powinnaś jednak unikać rozpuszczonych włosów z przedziałkiem na środku.


TWARZ TRÓJKĄTNA
Osoby z takim kształtem twarzy mają węższy dół i szerszą górę.
Fryzury:
Średnie kręcone włosy bądź długie cieniowane idealnie będą pasowały. Jeżeli chodzi o grzywkę, to krótka. Jak wolisz nieco dłuższą, to zaczesz ją na bok.




TWARZ KWADRATOWA
Żuchwa jest wyraźnie zarysowana, a czoło szerokie.
Fryzury:
Długie, proste włosy to fryzura jak najbardziej dla Ciebie. Powinnaś unikać grzywki. Najgorszym rozwiązaniem jest dla Ciebie kwadratowe strzyżenie (proste włosy i ciężka, prosta grzywka).




Przedstawiłam Wam kilka rad dotyczących uczesania. Mam nadzieję, że się podobało. Piszcie swoje opinie w komentarzach. Dobranoc :)

6 komentarzy:

  1. Świetne i potrzebne rady i wskazówki ;)
    O niektórych rzeczach nie widziałam i mi je uświadomiłas ;)


    Http:// girlofshadows13.blogspot.com Zapraszam
    do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post :)
    Mam twarz raczej owalną i przedziałek na boku :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie trzeba dopasowywać fryzurę do kształtu twarzy, bo wtedy o wiele lepiej się wygląda, tylko nie każdy fryzjer to niestety potrafi. na szczęście mnie udało się odnaleźć swój ideał dobrej fryzury i już za bardzo nie eksperymentuję, co najwyżej z długością. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po chemioterapii nie muszę martwić się o fryzurę xd :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie poradniki,są bardzo przydatne ;)
    Pozdrawiam,
    http://aprzybulowska.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń