sobota, 31 października 2015

Jak uporządkować szafę?


Hej :* Jeżeli Twoje ubrania wysypują się z szafy, a sukienki są wygniecione to koniecznie przeczytaj ten post. Ze względu na to, że dzielę pokój z siostrą utrzymanie porządku nie jest takie proste. Przecież ona nigdy nie ma czasu, żeby poskładać ciuchy zdjęte z suszarki (bo koleżanki są najważniejsze ;)). Po prostu wrzuci je do szafy i myśli, że wszystko ok.
Poszperałam trochę w internecie, popytałam koleżanek i natknęłam się na kilka fajnych sposobów na to jak zwolnić miejsce w szafie i co zrobić, żeby ubrania nie były pogniecione. A więc może zacznę od zwolnienia miejsca...
Wyrzuć niepotrzebne ubrania, które trzymasz na wypadek powrotu mody na dany ciuch. Nie nosisz czegoś 2 lata? Wyrzuć!
Trzymasz w szafie walizki? Włóż do nich torebki, letnie ubrania, stroje kąpielowe (coś co na razie nie jest ci potrzebne) i postaw na górnej półce w szafie.
Teraz trochę o wieszakach... aby fason się nie zniekształcił użyj wieszaków z klipsami. Wieszaj na nich spodnie, spódnice, sukienki bez ramiączek.
Koszule, eleganckie bluzki, żakiety i zwykłe sukienki mogą wisieć na zwykłych wieszakach. Płaszcze i kurtki natomiast w specjalnych pokrowcach (będą chronić materiał przed uszkodzeniami).
Rzeczy do szkoły (dżinsy, dresy, bluzki, swetry) mogą zostać ułożone na półce. Na samym dole ułóż ciężkie swetry. Jeżeli zostało Ci na dole jeszcze trochę miejsca to możesz je wykorzystać na buty. Najlepiej wkładać je do pudełek i stawiać jedno na drugim.




To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam ;) Jeżeli macie pytania to piszcie w komentarzach albo na e-mail. Do następnego posta :*

7 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci za ten post! Świetny pomysł z wkładaniem letnich ubrań do walizek! Rewelacja!
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie mam problemu z porządkiem w szafie, bo mam bardzo mało ubrań :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam posty tego typu! Jestem wielka fanka segregowania rzeczy takze wpis idealny dla mnie :)

    Zapraszam do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam z tym problem ^^
    Obserwuję za słodką cytrynkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. aaah, w mojej garderobie jest wieczny sajgon, i mimo że ciągle nad tym pracuje to jednak nie jest tak jakbym chciała... no cóż... może jeszcze kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, ja też mam wieczny problem z bałaganem w szafie, super pomysł na notkę!

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bardzo się te triki przydadzą ;)
    https://gadagadula.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń