poniedziałek, 30 listopada 2015

Dziurawe spodnie (?!)


Dziurawe spodnie nadal w modzie! Świetnie pasują zarówno do butów na obcasie jak i na płaskiej podeszwie, do stylizacji bardziej eleganckiej bądź takiej na codzień.
Nie myślałam, że kiedyś takie założę. Pewnego dnia wszystkie moje spodnie poszły do prania, a w szafie zostały tylko te "dziurawe". Po jednym dniu chodzenia w nich zostały ze mną do teraz :D  Sama nie wierzę, że mam o nich inne zdanie... no cóż, tak wyszło ;) Spodobały mi się. Oczywiście nie chodzi mi o takie WIEEEELKIE dziury. Podobają mi się tylko te z pojedynczymi rozcięciami.







A co Wy myślicie o takich spodniach? Podobają Wam się? Zamierzacie takie kupić? A może już macie?

To już wszystko. Mam nadzieję, że Wam się podobało. Jeżeli tak, to koniecznie skomentujcie i zaobserwujcie :) Paaa :*

2 komentarze:

  1. Mi osobiście bardzo się podobają ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com
    OBSERWUJĘ !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam i nosze nawet zima :)

    OdpowiedzUsuń