sobota, 14 listopada 2015

Koszula w kratę


Koszula w kratę.. hmmm.. w szafie mam tylko jedną i to w dodatku taką do chodzenia po domu, ale z chęcią nabyłabym jeszcze jedną (albo dwie). W ciągu ostatnich kilku sezonów te koszule stały się jednym z hitów. Zauważyłam, że co druga osoba w mojej szkole je nosi (większość ma raczej zawiązane na biodrach).
Zazwyczaj czerwone, ale w sklepach można znaleźć też inny kolory. Pasuje do dżinsów lub spódniczki (od rozkloszowanej do ołówkowej), butów płaskich jak i na obcasie, kapeluszy bądź zwykłych czapek z daszkiem, a jeżeli ktoś ubiera coś pod koszulę to bluzeczka z krótkim rękawem albo na grubych ramiączkach no chyba, że ten ktoś to zmarzluch, wtedy niech ubierze z długim rękawem ;)







To już wszystko :) aaa.. no właśnie, zapomniałabym wczoraj był piątek trzynastego. Mieliście pecha? Jak tak, to co Wam się przydarzyło? :p
Idę spać, bo mnie rano moi "kochani" braciszkowie obudzą i nie dadzą spokoju. Dobranoc :* do następnego posta :)

PS. Zapraszam na bloga mojej znajomej KLIK

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię koszulę w kratę,świetnie komponuje się z jeansami ♥
    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na posta! Też mam jedną koszule :'(
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja koszul mam skoro, ale raczej eleganckich, do spódnic. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Siski! <3 też mam tylko jedną koszule :D
    Zapraszam do mnie - - - > http://ta-szalona-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń