poniedziałek, 14 grudnia 2015

Coś z niczego! #2

Hejka :* Nareszcie koniec próbnych. Przynajmniej nauczyciele nam odpuścili kartkówki. Przyznać się... kto miał egzaminy? hmm..? :D Był stres? Ja się jakoś tak nie stresowałam... nooo, ale nie ważne.. Już niedługo Wigilia!! Czas, w którym rodzina powinna być razem.. w sumie to nie oszukujmy się, pewnie ponad połowa z nas czeka na prezenty :D (żartuję ;)). W związku z tym wydarzeniem chciałabym Wam pokazać jak samemu wykonać taką ozdobę:




Potrzebujesz:
  • kolorowe tasiemki/wstążki
  • styropianową kulę (na zdjęciu niżej jest już owinięta wstążką, ponieważ w domu miałam tylko taką)
  • pistolet na klej
  • nożyczki
  • pęseta
  • zapalniczka
  • jakieś ozdoby (koraliki, choineczki, gwiazdki itp.)
Wszystkie potrzebne materiały powinniście znaleźć w papierniczym bądź pasmanterii. Moja mama kupiła wszystko w jakiejś hurtowni.



JAK ZROBIĆ PŁATKI KWIATKÓW?

1. Wytnij kwadracik ze wstążki.


2. Złóż go po przekątnej.


3. Zagnij rogi (jak na obrazkach poniżej).



4. Zagnij w pół.


5. Używając zapalniczki podpal jeden z rogów (tam gdzie trzymam palca na zdjęciach powyżej ;)) i sklej dociskając pęsetą.


6. Odetnij ten nieładny róg (nie zaokrąglaj, poprostu odetnij :))


7. Gotowe


Do zrobienia jednego kwiatka potrzeba takich siedem albo osiem. Ja zrobiłam pięć kwiatków po siedem płatków, jeden z ośmiu i jeden z czternastu + kilka na liście. Kulkę owiń wstążką w kolorze wybranym przez Siebie, co jakiś czas podklejając klejem z pistoletu (żeby się nie rozpadło). Oklej kulkę płatkami i naklej na środek każdego kwiatka jakiś koralik.


Na koniec przyklej kokardę/kokardy na czubek bombki (o ile tak to można nazwać, bo to wkońcu kula) i wegług własnego pomysłu doklej gwiazdki i inne ozdóbki.

GOTOWE!!

Czas: około 3 h


Wygląda świetnie, co nie? Możesz ją postawić gdzieś w domu albo komuś sprzedać (jeżeli potrzebujesz kasy). Jeżeli zrobisz, to koniecznie wyślij mi zdjęcie (kamila.kostruch@gmail.com). To już wszystko... komentujcie i udostępniajcie. papa :* Wesołych świąt :)

3 komentarze:

  1. ozdoba jest przeepiękna, zakochałam się w niej!
    ja tam na prezenty nie czekam, mogłabym ich w ogóle nie dostawać ;)
    pozdrawiam,
    http://frydrychmartyna.blogspot.com/2015/12/strata-przyjacio.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna!!
    Zapraszam na DIY do mnie http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/12/so-this-is-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ozdoba i nie taka znowu trudna w wykonaniu ;)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń