piątek, 1 stycznia 2016

Święta, Sylwester i Nowy Rok

HEEEJ! Już po świętach... nareszcie. Inaczej je sobie wyobrażałam. Liczyłam na śnieeeeeg i, że kolację wigilijną zjemy całą rodziną. Niestety nie było śniegu, a jadłam z mamą, bratem i siostrą. Później pojechaliśmy do mojej babci (był u niej tato i mój drugi brat), a potem do drugiej babci. Z Krakowa przyjechał do niej wujek, moja kuzynka i jej mąż (widzę ich 3-4 razy w roku). W sumie to było fajnie. Robiłam rurki z kremem, ubrałam choinki (u nas były aż 3), lepiłam uszka i pierogi, a Pawełek pomagał :*





CHOINKA STOJĄCA U MNIE W POKOJU


Pierwszy dzień świąt spędziłam u babci. Po posiłku dostałyśmy prezenty. Wkońcu mi i Karolinie zaczęło się nudzić, więc poszłyśmy... grać w UNO :D Patryk się dołączył. Wygrałaaaaam :D Graliśmy chyba półtorej godziny, aż nadszedł czas powrotu do domu. Okazało się, że nie zmieścimy się wszyscy do auta xD Jedna osoba musiała wracać na nogach. Zgadnijcie na kogo wypadło... oczywiście na mnie, ale Karolina dotrzymała mi towarzystwa.
Drugi dzień świąt mogłam wykorzystać jak chcę (na spotkania ze znajomymi itp.).



Dzisiaj pierwszy dzień 2016-ego! (za chwilę już drugi) Czujecie jakąś zmianę?... Bo szczerze mówiąc to ja nie czuję. Dzień jak co dzień. Tylko, że ze śniegiem :) Wstałam około 12, zjadłam śniadanie, potem obiad i... przez resztę dnia byłabym w piżamie, gdyby nie Ania i Radek. Sylwester spędziłam właśnie z nim :) O północy poszliśmy na rynek, ale (przez Radzia) odrobinę się spóźniliśmy. Już prawie nikt nie strzelał. No trudno. Może zdążymy za rok :)


A Wy jak spędziliście Boże Narodzenie? A Sylwester? I jakie macie postanowienia noworoczne?

A teraz jestem zmęczona. W nocy prawie nie spałam. A więc dobranoc :* Komentujcie, udostępniajcie.. oczywiście jeśli się podobało. Do następnego posta. Paa :*

4 komentarze:

  1. udane święta mieliście :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. święta jak najbardziej udane :)
    Szczesliwego Nowego Roku :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego nowego roku :) http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;) ładny blog! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń