piątek, 19 lutego 2016

Jak się ubrać, czyli sposób na kompleksy

Witam Was po dłuuuuuuuuuugiej nieobecności :) Niestety nie miałam dostępu do internetu, ale już jestem i już po Walentynkach. :) Nie było tak jak chciałam. Z Radkiem widziałam się chyba tylko godzinę, może półtorej... trochę szkoda. Mieliśmy wtedy rocznicę. Ale ten post przecież nie ma być o mnie. Chciałam Wam pokazać, że nawet jak macie kompleksy to można coś na to zaradzić. Jeżeli uważacie, że jakieś macie to zachęcam do przeczytania.




Szerokie biodra
Większość dziewczyn chodzi w spodniach, więc jeżeli chodzi o ich fason, to nie ma mowy o rurkach. Wyrzuć, oddaj, spal! Najlepiej kup dzwony albo (tylko jak jesteś wysoka) to boyfriendy. Wolisz sukienki/spódniczki? Asymetryczne będą w sam raz. Postaw na ciemne kolory-wyszczuplają. Nie zapomnij o ubraniach w paski. Pionowe pasy świetnie wysmuklają i nadal są w modzie.

Płaska pupa
Dżinsy z kieszeniami na pośladkach sprawią, że twoja pupa będzie wyglądać na większą i krąglejszą. Pupę powiększają również spódniczki (albo sukienki) z rozkloszowanym dołem. Lepszy efekt uzyskasz jeśli będzie dopasowana w pasie. Kolejny sposób na uzyskanie jędrnej pupy to częste chodzenie w butach na obcasie.

Grube uda i łydki
Jeżeli szerokim biodrom towarzyszą grube uda to lepiej nie stawiaj na boyfriendy. Wybierz dość obcisłe spodnie. Krój spódnic i sukienek powinien być w kształcie litery A bądź trapezu. Aby wyszczuplić łydki niezbędne będą buty na wysokim obcasie. Jeśli masz chude nogi to wybieraj cienkie szpilki. Masywniejsze łydki dobrze wyglądają w butach na grubszym obcasie.

Brak wcięcia w talii
Lubisz tuniki? Wybierz te lekko rozszerzone u dołu bądź wiązane w talii. Co do spodni i spódnic... unikaj tych z podniesionym stanem. Zakładając szeroki pasek stworzysz wrażenie talii. Na takie większe wyjścia proponuję sukienkę z baskinką, która imituje kształt klepsydry.
Odstający brzuszek
Nie powinnaś nosić bluzek/sukienek opinających twoje ciało. Będą one tylko podkreślać niechciane fałdki. Po prostu wybieraj te... szersze. Dobrym pomysłem będą też sukienki i bluzki z podniesioną talią. Zawiązane pod biustem ładnie wyeksponują piersi, a brzuch zostanie ukryty pod materiałem. Zrezygnuj z biodrówek w przeciwnym razie twój brzuch się "wyleje". Jeżeli masz zgrabne nogi, możesz nosić legginsy. Najlepiej matowe.

Małe piersi
Przede wszystkim zainwestuj w biustonosz push-up. Z większym biustem będziesz pewniejsza. Oprócz stanika ważne są też kroje bluzek. Bluzka lub sukienka wiązana na szyi sprawi, że twoje piersi będą wyglądać na większe. Dobrym pomysłem na powiększenie biustu są sukienki w stylu empire. W twojej szafie nie może zabraknąć t-shirtów i bluzek koszulowych. Wybieraj takie z nadrukami, falbankami bądź inni zdobieniami na wysokości piersi.

Krótkie nogi
Buty na obcasie to podstawa. Optycznie wydłużają nogi. W połączeniu ze spodniami z wysokim stanem i bluzką wsadzoną za pasek twoje nogi będą wydawać się o wiele dłuższe. Źle będziesz wyglądać w spódnicach za kolano. Najlepsze są te sięgające kilku cm nad kolanem.

Mam nadzieję, że Wam się podobało. Jeżeli chcecie więcej takich poradników to piszcie w komentarzach :) Do następnego posta. Paa :*

10 komentarzy:

  1. myślę, że dla wielu dziewczyn przydatne porady

    zapraszam do obserwacji i komentowania . www.twoja-forma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Miło mi będzie jak pozostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Miło mi będzie jak pozostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie brzuszek jest najgorszy ;) Zapraszam do siebie http://kosmetycznaaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i naprawdę przydatny post! :D
    Teraz wiem co ubierać, żeby zakryć swój kompleks :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rady, skorzystam.
    Zapraszam do obserwacji i komentowania
    http://ellle-ellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe rady, no i z tymi dotyczącymi mojej budowy ciała się zgodzę, ale jakoś specjalnie do nich się nie dostosuję bo lubię ubierać się wygodnie i nie przeszkadza mi to co myślą o mnie inni :)
    Pozdrawiam :)
    http://paulinadiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super porady! Myślę, że niektóre wezmę do siebie :D
    Ściskam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń